Geen producten (0)

Klantenservice

Levertijd & Verzendkosten

Gratis verzenden binnen Nederland

Levering Zenza lampen en koeienhuiden

We streven ernaar om binnen een 2 dagen ontvangst van betaling uw bestelling te versturen. Zenza lampen, koeienhuiden en accessoires versturen wij met een pakketdienst. Dit weegt doorgaans 5 tot 10 KG. Het pakket
wordt aangeboden door DHL. Uw bestelling wordt twee keer aangeboden. Als u binnen een week het pakket nog niet ontvangen hebt mail of bel ons dan even dan kijken we waar het pakket zich eventueel bevindt. Indien het artikel niet voorradig is zullen wij u hierover tijdig informeren.

Levering kleine en grote meubelstukken

Al onze meubelstukken en andere grote artikelen worden met een meubelkoerier in overleg met u bezorgd. De transporteur levert de bestelde goederen altijd aan huis af en netjes bij u binnen mits dat past. U bent zelf
verantwoordelijk dat de meubelen bij u naar binnen passen. Bij banken of andere grote meubelen komt er altijd een tweede man mee.

De aangekochte meubelen worden overal in Nederland thuisbezorgd!

Sommige artikelen kunnen niet via onze webshop besteld worden. Een reden hiervoor zou kunnen zijn dat het artikel te fragiel is of in het geval dat het gaat om een uniek exemplaar niet meer beschikbaar is. Andere producten vergen enige aandacht en advies zoals bijvoorbeeld de stof en kleur keuze. Wij willen u in dit laatste geval van harte uitnodigen in onze fysieke winkel om u te mogen adviseren en informeren over de mogelijkheden.

Bezorgen en bezorgkosten:

Stoop Furniture levert de bestelde goederen altijd aan huis af en deze
worden netjes bij u binnen geplaatst mits dat past. U bent zelf
verantwoordelijk dat de meubelen bij u naar binnen passen. Bij banken of
andere grote meubelen komt er altijd een tweede man mee.
De aangekochte meubelen worden overal in Nederland Gratis thuisbezorgd..

Retourneren

Niet helemaal tevreden over uw webshop order? U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stoopfurniture.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Retourzendingen worden als volgt in behandeling genomen:

- Stuur binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@stoopfurniture.nl
- Vermeld in de e-mail het ordernummer.
- Verpak het onbeschadigde product dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden.
- Zorg voor voldoende frankering.

- Geef in je mail je bankrekeningnummer en tenaamstelling door waar het bedrag op gestort kan worden (i.v.m. snelle afhandeling).

Producten kunnen gefrankeerd worden geretourneerd naar onderstaand adres:

Stoop Furniture
Noordeinde 126
2514 GN Den Haag

Vragen

Voor vragen of overige informatie kunt u ons natuurlijk bellen: 070-406 15 25
of mailen info@stoopfurniture.nl

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stoopfurniture.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.